读者们,

*页面简介:

主页:文章

福一瞬间:近日照片

靠近幸福:其他部落格地址与联络方式

幸福声音:自录单曲

以下的文章纯属作者个人意见,供所有读者参考与支持。若有任何意见,请于文章下方表示意见。作者随时欢迎。谢谢支持!






The day


 是的没错,病人J今天觉得好多了,夜晚也比较容易入睡了!

今天发生一件很荒谬的事情。我房间的门是自动上锁的防火门。所以每次进出房间都得带着门卡,否则就会被锁在门外。

是的,今天我被锁在门外!!!因为赶着去上课,所以匆匆忙忙就跑出房间。殊不知到楼下要用门卡开大铁门的时候,发现大事不妙!

糟糕的事在后头!我们大学规定一天只有在限定的时间才会帮学生开锁。下午四点,晚上八点和十点。刚好四点有人帮我开门但是我却在那时侯有课。我当时犹豫了好久!不想缺课也不想等!

最后我还是决定上课,同时选择等八点那一轮开门时间(等于我上完课,五点等到八点,三个小时)。

这三个小时,我是名副其实的“无家可归小姐”

我不想浪费时间,所以决定找个替死鬼陪我一起吃晚餐,这样我回家就可以立刻温书。

很明显,老娘孤僻,没朋友,唯一能靠的,就只有Vanessa!

她看我可怜,所以批准我们两个姑且一天,去吃我最爱的日本料理。我很讨厌吃饭,所以当你听到我很喜欢吃某碗饭的时候,你就知道它有多好吃!

Yes yes, I have been locked out of my room today! What a lucky day for me?!

The thing is that I have to wait for 3 hours for the silly guy to open my room door. As a really organising person, I didn't want to waste my time. Hence, I decided to take my dinner while waiting so I can study straight away once I got into my room. I hate the feeling of loneliness so I use my "power" to make Vanessa to go with me!

 啊!好吃!
Yea... Vanessa said that I am pity cause I have no room for that 3 hours, so I deserve a nice and lovely meal from Mount Fuji, my another BFF!

Alua, I so have to bring you there once you visit Birmingham cause this thing is just soooo good!!!

 替死鬼,Vanessa!
Yea, my pity pity girl, who have to suffer with me, Vanessa Sanda

伯明翰市中心,每当圣诞来临,每个大城小镇都会高挂各种各样的灯饰,真的很漂亮!
Yea, this is the Christmas Light that we have in Birmingham, what about yours in Lees, A?

另外,我今天也搜集到了非常棒的东西,一定要跟大家分享!
Oh, by the way, something really cute to share with you guys!

我以前到现在一直有个梦想和愿望,就是我的未婚夫会拿着Tiffany一卡拉钻戒跟我求婚。。当然,现在这愿望依然都存在! 

我在英国的朋友们叫我“小奥戴丽赫本”!因为我们俩都一样,爱Tiffany!!

有看一部电影:早餐在Tiffany的朋友们都知道这幅图的重要意义!

这是我今天在大学里的海报展无意间发现的!超爱!但是死党Vanessa很喜欢,老娘又难得慈悲心大发,所以割爱了。。

Here we go!! Breakfast at Tiffany!!! You wont know how I excited I was when I saw this poster!!! But after I dedicate it to my lovely friend, V since she likes it as well!

See how nice I am??? I so deserve a Frappuccino, V! I mean the venti with extra caramel!

这是另一张3D海报!很可爱。。超伦敦!

And this, is all about London, with 3D effect! 

这张!!!!我的重头戏!!!!我喜欢这张图有一年了,寻寻觅觅终于让我遇见它!!

各位,给你们机智问答:在这张图里,你看到什么?天鹅还是大象??

And this!!! Alua, I finally got this!!!!

这你应该知道吧?著名的Lunch on a skyscrapper ~

And these silly man on the sky of New York...

最后是我最近存钱想去的地方,我的香谢丽舍,我的巴黎铁塔和整个巴黎在等我啦!
And lastly, yea, exactly the place I would like to go. Dont you know that Champs Elysees, and the Eiffel Tower, and the whole Paris is waiting for me!!

And also my LV should go back to visit the place where she come from! Her grandparents and family are waiting for her!!

I so should go!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
P.s
Have a nice day, everyone!

With Love,
J

没有评论: